Regały budowlane (integracyjne)
Regały budowalne zwane integracyjnymi są nowoczesnym i innowacyjnym rozwiązaniem składowania mieszanego. Dzięki zintegrowaniu regałów paletowych oraz sklepowych otrzymujemy funkcjonalność obu, zajmując dwa razy mniej miejsca. Część sklepowa nazywana parterem, pozwala na prezentacje produktów, których stan może być szybko i wygodnie uzupełniony z górnej części paletowej nazywanej piętrem. Jest to jedna z wielu zalet regałów integracyjnych do innych należą min.:
- Magazynowanie nadwyżek towaru z magazynu głównego
- Wysoki poziom personalizacji części sklepowej i paletowej
- Możliwość późniejszego sprzedania jako regału budowalne, albo jako samodzielne regały sklepowe, lub paletowe
- Wyeliminowanie potrzeby na oddzielne regały paletowe przeznaczonych do przechowywania stanów magazynowych i przeznaczenie jej na rozwinięcie sklepu
- Kompatybilność z wszystkimi regałami sklepowymi w europejskim systemie 50 mm
- Kompatybilność z regalami paletowymi firmy TEMA
- Gwarancja wieloletniego dostępu do części zamiennych oraz nowych kompatybilnych regałów
- Unikalny i spersonalizowany projekt sklepu
Rodzaje regałów budowlanych
System Mini Rack wykorzystywany jest to składowania drobnicy, opakowań zbiorowych oraz lekko załadowanych palet. W tradycyjnej konstrukcji wykorzystującej regały sklepowe jako parter, trawersy na piętrzę mogą utrzymać ciężar 550 kg na poziom, jednak rama może utrzymać jedynie 960 kg. Przy montaży trawersów na parterze maksymalny udźwig trawersu wzrasta do 900 kg, a ramy wzrasta do 5200 kg. Zaletami systemu MR są:
- Szeroka gama kompatybilnych akcesoriów
- Niska cena
- Możliwość samodzielnej modyfikacji
- Szybki montaż
Wysokość regału | Moduły długości regałów w świetle między nogami: | Głębokość regału: | Maksymalne obciążenie na ramę: | Wymiary stopy: |
---|---|---|---|---|
2200 mm; 2600 mm; 3000 mm; 3600 mm; 4500 mm; 5000 mm | 1250 mm; 1330 mm; 2000 mm; 2500 mm; 2660 mm; 2730 mm; 3000 mm | 600 mm; 700 mm; 800 mm; 950 mm; 1150 mm; 1350 mm; 1550 mm | 960 kg -> podstawa z regału sklepowego i piętra z trawersami 5200 kg -> całość z trawersami | Szerokość -> 55 mm Długość -> 40 mm Perforacja co 50 mm |
System High Rack wykorzystywany jest to składowania palet oraz ciężkich produktów pokroju kosiarek, zlewów. mebli itp.. W tradycyjnej konstrukcji wykorzystującej regały sklepowe jako parter, trawersy na piętrzę mogą utrzymać ciężar 1800 kg na poziom, a rama 5600 kg. Przy montaży trawersów na parterze maksymalny udźwig trawersu nie zmienia się, ale ramy wzrasta do 16200 kg.
- Szeroka gama kompatybilnych akcesoriów
- Cena niższa niż oddzielny zakup regałów sklepowych i paletowych
- Możliwość samodzielnej modyfikacji
- Szybki montaż
Wysokość regału: | Moduły długości regałów w świetle między nogami: | Głębokość regału: | Maksymalne obciążenie na ramę: | Wymiary stopy: |
---|---|---|---|---|
2000 mm; 2500 mm; 3000 mm; 3600 mm; 4500 mm; 5100 mm; 5500 mm | 1250 mm; 1330 mm; 2000 mm; 2500 mm; 2660 mm; 2730 mm; 3000 mm | 850 mm; 1050 mm; 1150 mm | 5600 kg -> podstawa z regału sklepowego i piętra z trawersami 16200 kg -> całość z trawersami | Szerokość -> 70 mm Długość -> 80 mm Perforacja co 50 mm |
Lista akcesoriów
Przebudowa placówki handlowej
Jeżeli planują Państwo przebudowę sklepu budowlanego i posiadają państwo istniejące regały paletowe firmy TEMA, lub regały sklepowe sytemu 50 mm, możemy je wykorzystać przy budowie regałów budowlanych. Taka konwersja jest nie tylko szybsza, ale co najważniejsze tańsza. Jako firma z wieloletnim doświadczeniem oferujemy kompleksową przebudowę uwzględniającą przygotowanie indywidualnego planu oraz profesjonalny montaż.
Poniżej mogą państwo zapoznać się z przykładowymi konfiguracjami regałów budowlanych.
Finansowanie, transport i profesjonalna obsługa
Zapraszamy Państwa do kontaktu w celu wyceny i projektu placówki dla regałów budowlanych. Wszystkie duże zamówienia realizowane są z fabryki dzięki czemu mogą Państwo wybrać indywidualny kolor regałów budowlanych. Na zakup regałów zapewniany atrakcyjne finansowanie w postali leasingu. Najczęściej korzystamy z usług Europejskiego Funduszu Leasingowego oraz innych renomowanych leasingodawców. Pozwala to na szybsze rozpoczęcie realizacji projektu. Organizujemy własny transport dla wszystkich zamówień na terenie Polski i UE, dzięki czemu nie muszą Państwo martwić się o kwestie dostawy.